Ofte Stillede Spørgsmål - om onlinebutik, produkter og indhold af websted

Hvordan placerer jeg en ordre?

Efter du har placeret en ordre i vores onlinebutik, sender vi dig en bekræftelse, at vi har modtaget din bestilling. Bagefter sender vi dig via e-mail en proformafaktura som ordrebekræftelse (tjek venligst produkter, mængder og farver). Hvis proformafaktura er korrekt, bedes du venligst arrangere betaling, brug bankoplysninger angivet på proformafaktura. Så snart din betaling er modtaget (normalt inden for 1 arbejdsdag), sender vi dig en bekræftelses e-mail og arrangerer prompt levering. Du vil modtage din ordre inden for 4-5 arbejdsdage.

Hvordan kan jeg ændre eller annullere min ordre?

Du kan ændre eller annullere din ordre, før du har modtaget oplysninger om forsendelsen. Der må ikke ske ændringer eller afbestillinger efter din ordre er blevet afsendt.

Hvilke betalingsmetoder accepterer I?

Der er mulighed til at betale:

  • Ved bankoverførsel – der opkræves intet gebyr for denne tjeneste
  • Med kreditkort eller PayPal konto – hvis du foretrækker at betale med denne metode, tilføjes der 5 % betalingsgebyr til din ordre, da vi har engros-priserne på vores websted, som ikke inkluderer betalingsgebyr, som opkræves af banker ved kortbetaling.

Er min online ordren sikker?

Ordren er helt sikker. Vi vil ikke bede dig om at udfylde eventuelle kreditkort eller bankkonto relaterede oplysninger på vores websted. Vi kan ikke se dine kort- eller kontooplysninger under din betaling.

Skal jeg betale MOMS?

Priser på webstedet er angivet med 0 % MOMS. Hvis du er momsregistreret er der 0 % MOMS for dine bestilte varer, samt fragt.

Hvilke fragtmuligheder er der tilgængelige?

Vi samarbejder med DHL og DPD kurerpost. Begge disse selskaber tilbyder at følge din ordre i deres online system.

Hvad er prisen for forsendelse?

 

Prisen for en forsendelse afhænger af vægt af din ordre. Vi anbefaler dig at lave et udkast til bekendtgørelse i vores onlinebutik. Webstedet beregner pris for forsendelse ved checkout.

Hvornår vil jeg modtage min ordre?

Så snart din betaling er modtaget, vil vi sende din ordre med DHL eller DPD. Du vil modtage en bekræftelses e-mail, når din ordre er blevet sendt, en e-mail med trackingnummer, så du kan se status for din forsendelse i online systemet. Du vil modtage din bestilling indenfor 4-5 hverdage efter afsendelsen.

Hvordan kan jeg tjekke status på min ordre eller spore en forsendelse, mens jeg venter på leveringen?

Så snart vi har modtaget din betaling (normalt er betalingen modtaget inden for 1 dag) sender vi dig en e-mail med trackingnummer af din ordre.

Mit køb blev beskadiget under leveringen, hvad skal jeg gøre?

Hvis varen er blevet beskadiget under leveringen vil vi erstatte varen gratis. Kontroller venligst varens emballage, når du modtager din ordre fra transport selskabet. Hvis emballagen er beskadiget, bedes du venligst notere dette på transport selskabets leveringsdokumenter.

Hvad er forskellen (eller ydelser af?) mellem registrering og quick checkout?

Det er ikke nødvendigt at registrere sig. Du kan placere ordren ved hjælp af en quick checkout. Bemærk venligst, at det er et udkast til bekendtgørelse, som du kan ændre eller annullere før afsendelsen.

Hvilke søgemuligheder er der i jeres onlinebutik?

Vores websted tilbyder dig layout, der er let at forstå. Der er 7 hovedkategorier på den venstre side af forsiden, der tilbyder nødvendigt udstyr og møbler til skønhed fagfolk. Der er mulighed for at lede efter et bestemt produkt i "Søg" vinduet efter varekode eller nøgleord, som produkts navn indeholder.

Er der nogen tidsgrænse for bestilling i onlinebutik?

Du kan placere en ordre på ethvert tidspunkt af dagen, men hvis du placerer ordren efter kl. 18:00, vil du evt. få et svar fra vores manager næste dag efter kl. 9:00. Vores kontor er åbent hverdage mandag til fredag fra kl. 09:00 til kl. 18:00. Vær venligst opmærksom på, at hvis du placerer en ordre på lørdag eller søndag, kontakter vi dig på mandag.

Er alle produkter straks til rådighed?

Vi har den største lager med alle nødvendige produkter til skønhed fagfolk i Baltikum og Skandinavien. Alle vores varer er altid på lager. I det usandsynlige tilfælde, at enhver produkt er udsolgt, vil vi informere dig om dette lige så snart vi har modtaget din bestilling.

Hvad hvis varen ikke er på lager?

Vi kontakter dig lige efter vi har modtaget din bestilling og informerer dig om produktets tilgængelighed. I tilfælde af at varen er udsolgt, informerer vi dig om leveringstiden, eller tilbyder dig en funktionalitets- og prismæssigt alternativ model.

Hvordan kan jeg returnere eller ombytte en vare?

Produkt kan ombyttes, hvis det er beskadiget under transport eller er ude af drift. I dette tilfælde er ombytning gratis. Hvis du ønsker at ombytte produkt til et andet inden for 3 dage efter modtagelsen af den oprindelige ordre, kan det godt lade sig gøres, men du skal selv dække transportudgifter.

Er der garanti på produktet?

Vi tilbyder 1 års fuld garanti. Hvis der er et problem med det købte produkt, bedes du venligst sende os et billede, samt beskrivelse af problemet, så vi kan løse problemet så hurtigt som muligt. Dit produkt vil blive repareret eller ombyttet gratis.

Får jeg den samme garanti som hvis man køber i butikken?

Ja, du får den samme 1 års garanti.

Hvad garanterer onlinebutikken, hvis der sker noget?

Vi tilbyder garanti og efter-garanti service. Hvis der sker noget i løbet af garantiperioden på 1 år, vil dit produkt blive repareret eller ombyttet gratis.

Hvordan får jeg en registrering af min ordre?

Efter du har lavet et udkast til bekendtgørelse i quick checkout, modtager du et automatisk svar. Det betyder, at din ordre er ved at blive behandlet.

Har I en virkelig butik, hvor jeg kan se produktet?

Ja, vi har en cash'n'carry butik SALON LINE, samt showroom, hvor du kan se alt udstyr og inventar i Riga, Maskavas str. 14, Letland. Du er velkommen til at besøge os når som helst.

Hvordan kan jeg være sikker på at du er en pålidelig partner?

Vores butik SalonLine befinder sig på markedet siden 2001! Vi har mere end 12 000 skønhed fagfolk og salon ejere som vores faste kunder og mere end 35 000 forskellige produkter til skønhed fagfolk, saloner, SPA, tatoveringssaloner, medicinske institutioner, skoler til skønhed fagfolk og alle andre, der er relateret til skønheds- og sundhedsindustrien. Onlinebutik www.salonline.se; www.salonline.fi; www.salonline.ee; www.salonline.dk er den bedste samarbejdspartner og førende leverandør af møbler, udstyr, tilbehør og elektriske varer til skønhed fagfolk. Hvis du har brug for, kan vi sørge for anmeldelser fra kunder, som vi har samarbejdet med tidligere.